Poslovi uključuju:
- podrška u računovodstvenim poslovima (URA, IRA, obračun PDV-a, obračun plaće, knjiženje izvoda, osnovna sredstva-sitan inventar, obračun amortizacije, mjesečna knjiženja, otvorene stavke, blagajna, razumijevanje bilance i RDG-a)
- rad i obučavanje korisnika u sustavu PAUK
- prepoznavanje i pripremanje zahtjeva klijenta za programere
- operativna podrška klijentima nakon implementacije
- testiranje novih funkcionalnosti
- komunikacija s programerima kod implementacije novih ideja
- pomoć u izradi i prilagodbi dokumentacije za klijente (najvećim dijelom odnosi se na upute za korištenje)
- administrativni poslovi (printanje, priprema odluka i ugovora za potpis direktora, spremanje dokumenata u registratore, obračun putnih naloga, evidencija GO itd.)
Uvjeti koje tražimo i prednosti:
- iskustvo 2 do 3 godine u računovodstvenim poslovima iz raznih područja (od knjiženja izvoda do obračuna plaće)
- dobro poznavanje Excela i želja za učenjem novih formula
- proaktivnost i analitičnost
- želja za kontinuiranim rastom i razvojem
- strpljivost u radu s klijentima i programerima
- znanje računovodstva proizvodnje plus, ali ne i uvjet
- prijašnje iskustvo u implementaciji softverskih rješenja plus, ali ne i uvjet
- spremnost za rad na terenu (jednom tjedno do jednom mjesečno, ovisi o fazi implementacije)